کناف روی سقف و دیوار جهت ارتقاء زیبایی

کناف روی سقف و دیوار جهت ارتقاء زیبایی

کناف روی سقف و دیوار یکی از المان های اصلی زیبا سازی می باشد . اگر به دنبال ایده های اجرای نمونه کار کناف بر روی سقف و دیوار هستین تو این بخش نمونه هایی از اجرای کناف برروی سقف و دیوار گرد آوری کردیم . بسیای از همکاران و کسانی که دنبال طرح برای دکوراسیون خانه ی خود هستن به دنبال نمونه های اجرا شده بر روی سقف و یا دیوار کاذب هستن.

کناف روی سقف و دیوار مدرن

کناف روی سقف و دیوار زیبا

طرح سقف کاذب با کناف برای ویلا

این طرح کاملا دکوراتیو هست و ویژگی آن  این هست که در بخش های مختلف سقف با طرح های مختلف کار شده در ادامه شما می توانید نمونه های اجرای سقف کناف برای اتاق خواب اتاق نشیمن و اتاق کار را ببینید همه ی این فضا ها متعلق به یک ویلای لوکس هست و برای حفظ لوکس بودن فضا قسمت های مختلف ازطرح های دکوراتیو استفاده شده است .

کناف روی سقف و دیوار ویلا

کناف روی سقف و دیوار زیبای ویلا

 

سقف کاذب کناف و نورپردازی سقف منزل مسکونی

 

کناف روی سقف و دیوار منزل مسکونی

کناف روی سقف و دیوار اتاق خواب

برای اون عزیزانی که قصد دارن سقف منزلشون رو با کناف بصورت سقف کاذب کار کنند و نورپردازی داشته باشند نمونه ای ازاجرای کناف آماده کردیم . این نمونه می تواند برا طرح سقف به شما ایده بده.این ساختمان در پذیرایی ، اتاق خواب ، آشپزخانه سقف کاذب به صورت باکس های مستطیلی کار شده و تا دیوار ها امتداد یافته .

نورپردازی کناف روی سقف و دیوار

کناف کاری سقف مغازه عینک فروشی

در ادامه براتون از نمونه های اجرای کناف کاری سقف مغازه عینک فروشی رفته ایم که سقف کناف به صورت دکوراتیو اجرا شده .کناف علاوه بر اجرای سقف ودیوار این قابلیت رو داره که با آن بتونیم کارهای دکوراتیو انجام بدیم . اگه شما فروشگاهی دارید که میخواید تغییر دکوراسیون بدین یکی از کارهای ضروری ،

دیزاین سقف و نورپردازی آن هست . همانطور که در این قسمت مشاهده می کنید سقف مغازه بزرگ عینک فروشی با کناف بصورت دکوراتیو کار شده و در آخر نورپردازی شده است.

کناف روی سقف و دیوار عینک سازی

کناف روی سقف و دیوار عینک فروشی

اجرای سقف کاذب کناف داروخانه

در این قسمت برای شما عزیزان نمونه ای از اجرای کناف در یک داروخانه و برروی سقف داروخانه را ارائه نمودیم.به طور کامل برای سقف مورد استفاده است . در این پروژه کناف در میان این سقف کاذب شیارهایی برای قرار دادن لایت کار شده و در نهایت سقف رنگ آمیزی و برروی آن نقاشی شده است .

کناف روی سقف و دیوار نقاشی شده

سقف کاذب کناف TV Room

در برخی از فضاهای مسکونی بخش ویژه تلویزیون وجود داره . که به این بخش TV Room میشناسند.

در بسیاری از خانه ها نیز TV Room بخشی از فضای پذیرایی و نشیمن هستش و فضای جدا به اون اختصاص نمیدن . در این بخش برای شما عزیزان که قصد دارید اتاق TV Room خود را داشته باشین نمونه هایی از طراحی و دکوراسیون ارائه میدیم.

 در این طرح ها برای سقف از کناف استفاده شده و یک سقف دکوراتیو کناف به همره نورپردازی در اون کار شده. این کار سبب مدرن شدن فضا و جلوه بسیار خاص طراحی آن شده است.

سقف کناف دکوراتیو کلینیک پزشکی

همانطور که پیش تر بارها در این رابطه صحیت کردیم.یکی از یزرگ ترین کاربرد های کناف ، استفاده از آن برای ساخت سقف کاذب دکوراتیو هستش.در این بخش نمونه پروژه ای را ارائه نموده ایم که در آن کناف برای ساخت سقف کاذب  دکوراتیو برای بخش های مختلف مورد استفاده قرارگرفته این پروژه یک کلینیک پزشکی هست. همانطور که در تصویر میبینید در بخش هایی سقف کاذب بصورت دو طبقه کار شده در طبقه اول یک طرح دکوراتیو برای وسط سقف و در طبقه دوم باکس نور مخفی به شکل منحنی دورتا دور کار شده.